Dzisiaj ruszamy z misją dotarcia do milionów Polek!
Drogie Panie! Faza testowa dobiegła końca i właśnie dzisiaj MenoPedia wystartowała oficjalnie! Chcemy, aby menopauza przestała być tematem tabu w Polsce. Dlatego właśnie dziś wysłaliśmy informację o starcie portalu menopedia.pl do mediów. Nasz cel jest jasny: chcemy dotrzeć do milionów kobiet w Polsce, aby żadna z nas nie musiała przechodzić przez ten czas w samotności, poczuciu zagubienia czy bez wsparcia. Wierzymy, że dzięki mediom głos o MenoPedii dotrze do każdej kobiety, która szuka odpowiedzi na swoje pytania na tym szczególnym etapie życia. Dziękuję, że tworzycie tę społeczność razem z nami. 🌸
Ja właśnie dowiedziałam się o Menopedii, będę z ciekawością czytać wszystkie artykuły bo jestem "zielona" - nie miałam pojęcia że są fazy menopauzy ???? tak trzymajcie i nawigujcie nas bo my kobietki potrzebujemy wsparcia !!!!
Brawo wspaniała wiadomość - niech dotrze do każdej kobietki . Ja żałuję że nie miałam wcześniej tej wiedzy którą mam teraz po przeczytaniu wszystkich artykułów z Menobiblioteki . Czytam niektóre jeszcze po kilka razy . Nie ukrywam że kilka lat temu niepotrzebnie poszłam z objawami typu kołatanie serca do kardiologa , miałam wtedy też podwyższone ciśnienie i niepotrzebnie wylądowałam z powrotem w domu receptą na tabletki na serce i obniżenie ciśnienia - które musze już brać do końca życia . Dziś mając tą wiedzę na temat objawów menopauzy pomogłabym sobie inaczej .Trzymajcie się zdrowo dziewczyny !!!!
No i super. Tak trzymać. Może wreszcie inni zrozumieją co się z nami dzieje i dlaczego miewamy gorsze dni. Każda z nas ma prawo do wsparcia.
Gratulacje !!!! Ja niezmiernie cieszę się że trafiłam na Menopedię bo właśnie brakowało mi aplikacji w której mogę rejestrować swoje miesiączki. Ja dopiero zaczęłam wpisy ale już dużo widać po statystykach , będę z ciekawością obserwować i porównywać do przykładowych analiz cykli . Tak trzymać !